Analýza kľúčových slov
Výberu kľúčových slov je často potrebné venovať väčšie množstvo času, aby sa tematicky dokázali ľahko skamarátiť s webovými prehliadačmi. Podrobná analýza týchto slov môže vašu web stránku vyzdvihnúť v očiach verejnosti a zvýšiť tak návštevnosť. Táto činnosť je zaradená k prvým krokom úspešnej SEO optimalizácie a cielene pomáha webovú stránku dostať medzi prvé priečky tematického vyhľadávania.
Sociálne siete
V prostredí sociálnych sietí sa pohybuje čoraz viac ľudí, a to rôznych vekových kategórií. Svoje služby a produkty je tak možné propagovať aj týmto spôsobom a získať si tak nových zákazníkov a návštevníkov webu. Či už sa rozhodnete zverejňovať novinky vo vašom podnikaní na súkromnom účte alebo pôjde o samostatný a funkčný firemný účet, obe možnosti dokážu zdvihnúť nielen návštevnosť, ale aj zisky. Pokiaľ máte novovytvorenú web stránku, je vhodnú ju spočiatku zdieľať po sociálnych sieťach.
Reklama
Pod pojmom reklama je možné predstaviť si hádam čokoľvek, čo dokáže pozitívne ovplyvniť váš biznis. Poznajú to hlavne služby, ktoré majú veľkú konkurenciu. Napríklad taxislužba v Bratislave a okolí sa v počiatkoch bez reklamy nepohne. Efektivita reklám v Google žne úspechy už dlhé roky a postupne sa presúva aj do sociálnych sietí ako Facebook či YouTube. K mladším reklamným trikom patrí aj reklama v Gmaili, ktorú len málokto dokáže prehliadnuť. Okrem toho ide o lacný variant propagácie webovej stránky.
Emailová databáza
Tento spôsob zvýšenia návštevnosti webu patrí k tým najefektívnejším a prekvapivo aj najmenej nákladným. Tvorba vlastnej emailovej databázy kontaktov znamená posielanie emailov informatívneho alebo náučného charakteru s odkazom na váš web.
Blogovanie
Kvalitný blog ako novinka na vašej stránke zaručene zvýši návštevnosť. Je však nevyhnutné dbať na spracovanie jednotlivých článkov a zvoliť si pravidelné intervaly, v ktorých sa na blogu budú objavovať nové témy. Práve takéto články zaujmú odbornosťou a kvalitou v jednotlivých odvetviach a oblastiach, prípadne môžu byť obohatené o rady a tipy, s ktorými sa zvýši predajnosť vašich služieb a produktov.